esmaspäev, 25. märts 2013

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Coffee_Cup_(1077817244).jpg
Olin bensiinijaamas ja ostsin kohvi topsi sisse. Aga kohvi oli ainult topsi põhjas. Küsisin müüjalt, et miks nii vähe. Ta aga ei vastanud ega rääkinud minuga üldse. Teda kohe ei huvitanudki, kas jäin kaubaga rahule või et miks ma kohvi nii vähe sain. Hakkasin ka siis temaga tusatsema, et mis klienditeenindaja ta selline on, kui ta klientidega suheldagi ei oska. Et miks ta teeb seda tööd kui ei oska ja kui ei meeldi..... Ta aga mossitas justkui kurdina edasi..... Tundus, et talle tõesti ei meeldinud see töö, mida tegi. Mõtlesin siis hoopis teise suhtumise võtta ja küsisin temalt, mis tööd ta tegelikult teha tahab ja millest on ta unistanud? Siis hakkas ta kohe rääkima ja ta nägu läks särama..... Sain ka uue kohvi aga ikkagi oli topsis seda sama vähe.... Enam mind see niiväga ei häirinudki. Kuulasin huviga, kuidas klienditeenindaja rõõmsa näoga oma unistustest rääkis.... See tegi ka mulle rõõmu.... Üks teine töötaja möödus meist ja jõi mu kohvi ära.... Kohvi ma niisiis ei saanudki üldse aga vähemasti sain kellegi näole naeratuse....