esmaspäev, 2. juuli 2001

Meesnõid


http://hdwallpapers4desktop.com

Tänav. sulailm. Lasime liugu, kust vähegi sai. Kusagilt libisesid alla üks tumepruun hobune ja ta peremees. Hobune kukkus mu kõrvale. Ma ei näinud või ei tahtnud näha ta nägu. Imetlesin hobuse jõulist keha. See oli tõesti imeilus. Peagui muundus see tumedanahaliseks meheks, kes oli kui neegri, indiaani ja indialase segu. Ta oli mu õpetaja - meesnõid. Ta masseeris mu kukalt sõrmeotsega ja otsis üles punkti, mis asus täpselt kukla keskel. Kui ta sellele punktile surus, tundsin ja kogesin midagi enneolematut. See meenutas elektrilaengut. Ma justkui surin. Kogu mu keha läbis värin. Mu keha vajus longu, olin jõuetu... Samas nii puhas... See oli kui hea märk, et mul see punkt olemas on. Vaatamata sellele, et olin sellest punktist varem teatud raamatust lugenud, oli selle kogemine ja tajumine mu jaoks midagi uut. Tundsin tolle punkti üle uhkust. Kuid olin jõuetu. Teadsin, et ma ei tohiks jõuetu olla. Ükski lihas ei reageerinud mu käsklustele. Võtsin kogu oma tahtejõu kokku ja lihtsalt tahtsin end sirgu ajada ja tegin seda. Vaid tahte jõul. Mu õpetaja oli uhke, et suutsin seda. Tundsin end veidralt. Olin justkui läbinud teatud katse, teatud eksami. Mehe nägu ma muuseas ei näinud kordagi.